ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها
سرخط خبرها

حسن‌زاده: در ۲ دیدار گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم

  • کد خبر: ۲۰۵۲۷۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
حسن‌زاده: در ۲ دیدار گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: دلیل شکست فرش‌آرا در ۲ دیدار گذشته به دلیل این بود که از تمرکز کافی برخوردار نبودیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پس از کسب ۲ شکست سنگین متوالی در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: در ۲ بازی گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم. به لحاظ فنی نیز عملکرد خوبی نداشتیم. در دیدار با حافظ سازی بیش از ۲۵ موقعیت گل ایجاد کردیم، اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. همچنین بیش از ۹۰ درصد دقایق بازی، بازی یکطرفه بود. شاید یکی از بازی‌های نادر لیگ برتر به لحاظ تعداد موقعیت‌های گل و درصد مالکیت توپ بوده که کاملا یک طرفه بوده است.

وی افزود: به دلیل عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود دست یابیم. همچنین وحید ندری، حمید قهرمانی و قدرت بهادری را در اختیار نداشتیم که این موضوع نیز مزید بر علت شد که نتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد یادآور شد: خداراشکر پس از کسب ۲ شکست هنوز جایگاهمان در جدول تغییر نکرده است. در ادامه با تمرکز بیشتر روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کنیم.

حسن‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش با شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: نتایج شهرداری ساوه نشان می‌دهد که تیم دونده و جنگنده‌ای در لیگ برتر است که به راحتی شکست نمی‌خورد. در دیدار‌های خانگی‌اش نیز امتیاز گرفتن از شهرداری ساوه بسیار سخت است. در دیدار‌هایی هم که شکست خورده با نتایج نزدیک بازی را به رقبایش واگذار کرده است.

وی گفت: قطعا بازی سختی در ساوه خواهیم داشت. امیدوارم روند بازی به گونه‌ای پیش برود که ما زننده گل اول بازی باشیم و اتفاقی که در ۲ بازی گذشته رخ داد مجددا برای فرش‌آرا تکرار نشود. یکی از مسائلی که در ۲ شکست قبلی فرش‌آرا تاثیرگذار بود شروع بد تیم ما در هر دو بازی بود؛ چرا که در اکثر بازی‌ها شروع خوبی داشتیم و با گلزنی از حریف خود پیش افتاده و در انتها ۳ امتیاز را کسب می‌کردیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص محرومین و مصدومین فرش‌آرا برای دیدار با شهرداری ساوه بیان کرد: سینا اسدی در دیدار قبلی به علت دریافت کارت قرمز از حضور در این دیدار محروم است. همچنین قدرت بهادری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بهادری در دیدار با تیم اراک دچار مصدومیت شد که صلاح دیدیم تا زمانی که مصدومیت قدرت بهادری به طور کامل رفع نشده تا از او استفاده نکنیم که مصدومیتش شدیدتر نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->